Kunnanhallitus, kokous 22.1.2024

Pöytäkirja on tarkastettu

§ 8 Pankkitilien käyttöoikeus 2024

HMKDno-2023-513

Kuvaus

Hallitus on vahvistanut kunnan pankkitilien käyttövaltuudet viimeksi tammikuussa 2023.  

Kunnan pankkitilien käyttöoikeus on aiemmalla päätöksellä kunnanjohtajalla, talous- ja hallintojohtajalla, maksuliikennesihteerillä, palvelusihteerillä ja laskentasihteerillä. Laskentapäällikkö päättää pankkitilien avaamisesta ja lakkauttamisesta.

Päätösehdotus

Esittelijä

  • Johanna Rannanjärvi, kunnanjohtaja, johanna.rannanjarvi@hameenkyro.fi

Hallitus 

  1. valtuuttaa kunnanjohtaja Rannanjärven,​ talous-​ ja hallintojohtaja Palorannan,​ ​maksuliikennesihteeri Anttilan sekä laskentasihteeri Dahlin käyttämään seuraavia kunnan tilejä tästä päätöksestä alkaen: 


Pankkitilit: 

  • Danske Bank Oyj 
    -​ FI31 8000 1300 4009 27 

  • Nordea Pankki Suomi Oyj 
    -​ FI61 1553 3000 0005 08 

  • Tampereen Seudun Osuuspankki 
    -​ FI23 5063 0920 0018 59 
    - FI17 5063 0960 9100 68 

  • Aito Säästöpankki Oy 
    -​ FI45 4503 4020 0009 78 
     

Määräaikais-​,​ arvo-osuus-​ ja yritystalletustilit.

Toimeksiantojen varojen tilit: 

  • A.R. Winterin rahasto,​ Nordea FI08 2068 2000 6017 17 

  • Testamentti ja toimeksiantojen varat, Osuuspankki FI26 5730 0821 2436 86 
     

  1. oikeuttaa talous-​ ja hallintojohtajan lakkauttamaan henkilöiden käyttöoikeudet kunnan tileihin henkilön työtehtävien muutosten tai palvelussuhteen loppumisen takia. 

Päätös

Hyväksyttiin. 

Tiedoksi

päätöksessä mainitut, talous- ja hallintojohtaja Paloranta (toimeenpanovastuu)

Muutoksenhaku

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä:
-    se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen), sekä
-    kunnan jäsen

Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimus on toimitettava Hämeenkyrön kunnan kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä, kello 15.00 mennessä.

Kunnan jäsenen ja kuntalain 137 §:n 2 momentissa tarkoitetun kunnan katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa. Asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, 7 päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä, 3 päivän kuluttua sähköpostin lähettämisestä, saantitodistuksen osoittamana aikana tai erilliseen tiedoksisaantitodistukseen merkittynä aikana.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisesti. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksesta on käytävä ilmi vaatimus perusteineen ja se on tekijän allekirjoitettava.

Oikaisuvaatimuksessa on lisäksi ilmoitettava tekijän nimi, kotikunta, postiosoite ja puhelinnumero. Jos oikaisuvaatimuspäätös voidaan antaa tiedoksi sähköisenä viestinä, yhteystietona pyydetään ilmoittamaan myös sähköpostiosoite.

Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Hämeenkyrön  kunnan kunnanhallitus.

Postiosoite:  Härkikuja 7, 39100 Hämeenkyrö
Sähköpostiosoite: kirjaamo@hameenkyro.fi
Puhelinnumero:  03 - 565 23000          

Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä voi pyytää Hämeenkyrön kunnan kirjaamosta kirjaamon aukioloaikana ma-pe klo 9.00 - 15.00.
Hämeenkyrön kunta
Härkikuja 7, 39100 Hämeenkyrö
kirjaamo@hameenkyro.fi
Puhelin: (03) 565 23000